Zwiększanie sprzedaży i pozyskiwanie nowych klientów

Nowi klienci = większe przychody

Gdy większość przychodów jest generowana na obecnych klientach, trudno jest zakładać wzrost biznesu i walczyć ze stale rosnącymi kosztami biznesowymi. Zdecyduj się na przeprowadzenie programu sprzedażowego nastawionego na przekazanie praktycznych umiejętności z obszaru prospektingu, rekomendacji, social sellingu i marketingu B2B.

Jakie problemy rozwiążesz dzięki wdrożeniu programu pozyskiwania nowych klientów?

Brak nowych klientów

sprzedaż realizowana jest na obecnych klientach i brakuje pomysłu na wdrożenie działań prospektingowych czy nakierowanych na pozyskiwanie rekomendacji, aby zwiększyć udział nowych klientów w przychodach.

Brak leadów sprzedażowych

marketing nie dostarcza odpowiedniej liczby leadów przez co sprzedaż nie jest w stanie realizować swoich celów.

Rosnące koszty sprzedaży

trudności w zwiększaniu cen u obecnych klientów i oczekiwania rabatów negatywnie wpływają na zyskowność całego biznesu.

Jak wygląda proces stworzenia dedykowanego programu pozyskiwania nowych klientów?

Przygotowanie do programu

Warsztat wdrożeniowy dla menedżerów, aby mogli wspierać doradców w trakcie programu. Zadania dla członków zespołów handlowych pomagające zidentyfikować nowe szanse sprzedażowe.

Intensywny warsztat profilowanych poleceń

Dwudniowy, bardzo praktyczny warsztat, na którym uczestnicy poznają szczegóły metodologii pozyskiwania Profilowanych Poleceń ukierunkowanych na dotarcie do osób spełniających kryteria kalorycznego klienta.

Platforma wdrożeniowa

Handlowcy otrzymują narzędzie do pozyskiwania poleceń, a przełożeni raporty skuteczności pracy na poleceniach.

Telekonferencje wdrożeniowe

Okres wdrożenia trwa 3 miesiące. W tym czasie cyklicznie po zakończeniu warsztatu zapraszamy uczestników na telefoniczny follow-up, aby rozwiązywać pojawiające się wątpliwości.

Wsparcie merytoryczne

Menedżerowie uczestników co tydzień otrzymują od nas raport oraz podsumowanie statystyk. Zawiera on także wskazówki dotyczące działań, jakie należy podjąć w stosunku do określonych doradców, aby zwiększyć ich skuteczność.

Umów się na bezpłatną konsultację!

Zastanawiasz się, czy to odpowiedni czas na wdrożenie prospektingu i działań marketingowych nakierowanych na generowanie leadów w Twojej organizacji? Kliknij w poniższy przycisk i umów się na pierwszą darmową konsultację z naszymi doradcami.

Umów się na spotkanie

Panowie z Growton Group pomogli uporządkować proces pozyskiwania nowych partnerów franczyzowych Soward oraz wdrożyć system CRM. Konsultanci pracujący z nami wykazali się dużym zrozumieniem dla naszej branży oraz olbrzymią wiedzą i kreatywnością w zakresie konstruowania strategii sprzedaży. Jestem zadowolony ze współpracy, przy okazji wdrożenia otrzymaliśmy wiele wartościowej wiedzy, z której korzystamy cały czas.

Cezary Wosiński, Właściciel / CEO Soward

Firma Growton Group przeprowadziła dla naszego zespołu cykl warsztatów z prospectingu obejmujący prace na poleceniach, networking oraz pracę z telefonem. Poza samymi spotkaniami na sali szkoleniowej nasi doradcy odbyli indywidualne spotkania z trenerem wdrażając poznane metody w swój model pracy z klientem. Doceniamy wysoką jakość merytoryczną prowadzonych szkoleń i doświadczenie prowadzących. Nasi doradcy zdecydowanie skorzystali ze wskazówek i odnotowali znaczącą zmianę w skuteczności prowadzonych rozmów z klientami.

Agnieszka Szałęga - Gazda, CEO Recamp

Kontakt

Umów się na bezpłatną konsultację!

Zadaj nam dowolne pytanie dotyczące optymalizowania firmy, wzrostu czy sprzedaży, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i umówisz się na bezpłatną konsultację.