Doradztwo
Doradztwo i budowanie strategii biznesowych
Zbuduj wygrywającą strategię sprzedaży i zwiększ swoje przychody!
Dostarczymy Ci niezbędne narzędzia do tworzenia dopasowanej strategii dla Twojej firmy i uwzględnimy wszystkie aspekty procesu sprzedaży. Upewnimy się, że strategia nie zostanie na poziomie prezentacji „której nikt nie czyta”, tylko zostanie efektywnie wdrożona w działach sprzedażowych.
Jakie problemy rozwiążesz dzięki wdrożeniu strategii sprzedażowej oraz zapewnieniu jej spójności ze strategią biznesową?
Brak działań sprzedażowych nakierowanych na pozyskiwanie strategicznych klientów
sprzedaż jest przypadkowa i nie koncentruje się na kluczowych rynkach i typach projektów.
Brak raportów i danych pozwalających na podejmowanie dobrych decyzji biznesowych
każde działanie sprzedażowe powinno być odpowiednio mierzone i dostarczać dane pozwalające na estymowanie przychodów, kosztów, a także ocenę skuteczności działań marketingowo-sprzedażowych.
Brak wzrostów sprzedaży
brak pomysłu w organizacji na wprowadzenie nowych produktów, wyjście na nowe rynki czy otworzenie się na inne szanse sprzedażowe.
Jak wygląda proces projektowania i wdrażania strategii sprzedaży?
Po podpisaniu umowy o poufności zaczynamy analizować dane sprzedażowe i rentowność sprzedaży. Rozpatrujemy wyniki firmy pod kątem marży, rotacji produktowej czy podziału prac zespołu sprzedażowego. Otrzymasz od nas rekomendacje, na jakich produktach i kontrahentach się koncentrować, aby generować największe zyski.
Wspólnie z zespołem sprzedażowym identyfikujemy kluczowe segmenty klientów oraz opisujemy ich ścieżkę podejmowania decyzji zakupowych, a także proces sprzedaży, który wspiera generowanie maksymalnych przychodów. Przeprowadzamy rozmowy z klientami, aby zdobyć niezbędne insighty oraz planujemy kluczowe aktywności i działania dla działu handlowego.
Po zrozumieniu wyznaczonych celów i strategii sprzedaży dobieramy odpowiednie narzędzia zarządzania. Wspieramy Twoją firmę w zaprojektowaniu systemu wynagrodzeń dla zespołu handlowego, oferty wartości i strategii marketingowej, wdrożeniu standardów sprzedaży oraz systemów monitorowania aktywności i wyników (CRM).
Z kompletem narzędzi i jasno wytyczonym kierunkiem towarzyszymy kierownictwu firmy w realizacji zdefiniowanej strategii. Na każdym etapie analizujemy osiągnięte rezultaty, wspieramy we wdrażaniu zmian w modelu pracy zespołu handlowego i pomagamy podejmować decyzje na bieżąco. Jesteśmy obecni tak długo, jak wymaga od tego sytuacja – aż zespół handlowy wdroży wszystkie zmiany i się usamodzielni.
Odbierz bezpłatną konsultację!
Zastanawiasz się, czy to odpowiedni czas na wdrożenie prospectingu i działań marketingowych nakierowanych na generowanie leadów w Twojej organizacji? Kliknij poniższy przycisk i umów się na pierwszą darmową konsultację z naszymi doradcami.
Jako startup potrzebowaliśmy kompleksowej pomocy w poukładaniu strategii sprzedaży, całego procesu kontaktu z klientem oraz jasnych wytycznych co do działań zarówno marketingowych, jak i sprzedażowych. Konsultant Growtona w ramach projektu pomógł nam pozyskać naprawdę dużych klientów i uruchomić kampanię, która wygenerowała dla nas ogromną liczbę leadów. Wypracowany wspólnie proces działa i przynosi wyniki.
Adrian Mularczyk / CEO Recomme
Do czasu spotkania z chłopakami z Growtona nasz proces sprzedaży był całkowicie analogowy i nie zarządzaliśmy nim wcale. Warsztaty ze specjalistą od procesów sprzedażowych uporządkowały nam myślenie o całym procesie kontaktu z klientami, a z ekspertem od budżetowania i planowania sprzedaży ustawiły plany i system motywacyjny dla zespołu handlowego. Dodatkowo otrzymaliśmy bardzo trafną rekomendację systemy CRM, który świetnie zintegrował się z naszym systemem księgowo-magazynowym.
Piotr Zygmunt / CEO Leśniczówka
Bezpłatna konsultacja
Sięgnij po receptę na rozwój Twojego biznesu
Zadaj nam dowolne pytanie dotyczące optymalizowania firmy, wzrostu czy sprzedaży. Wystarczy, że wypełnisz formularz i umówisz się na bezpłatną konsultację.