Sprzedawaj łatwiej, taniej i skuteczniej dzięki Akademii Pozyskiwania Klientów.
Z nami nauczysz się, jak efektywnie zapełniać swój kalendarz wartościowymi szansami sprzedażowymi, identyfikować i przyciągać klientów o największym potencjale biznesowym. Nasz program jest skonstruowany tak, aby inspirować, motywować i przekształcać Twoje podejście do sprzedaży, prowadząc Cię do osiągnięcia wyjątkowych wyników.
CENA PROGRAMU:
29 800
0 PLN
(odbierz nawet 100% dofinansowania)
Czas na łatwiejszą sprzedaż
Z warsztatu skorzystało już ponad 3 000 pracowników.










Poznaj mocne strony tego projektu
W jaki sposób to wpłynie na sprzedaż w Twojej firmie?
- Zaczniesz łatwiej pozyskiwać klientów.
- Nauczysz się najskuteczniejszego sposobu pozyskiwania nowych kontaktów biznesowych.
- Obniżysz koszty pozyskiwania nowych klientów.
- Określisz precyzyjne profile kalorycznych klientów, do których chcesz docierać.
- Przeanalizujesz swoją bazę klientów pod kątem potencjału poleceń.
- Wypracujesz unikalną przewagę konkurencyjną, która sprawi, że klienci będą chętniej polecać Twoją firmę.
- Zaplanujesz i przeprowadzisz pierwsze rozmowy z klientami na temat poleceń.
- Nauczysz się jak diagnozować gotowość klienta do polecania.

Kwalifikacja
Odbierz nawet 100% dofinansowania
Wypełnij formularz, a sprawdzimy, czy Twoja firma kwalifikuje się na 100% dofinansowania.
Nic nie ryzykujesz!
Czy Akademia jest dla Ciebie?
Jakich efektów możesz się spodziewać dzięki Akademii Pozyskiwania Klientów?
Akademii Pozyskiwania Klientów to miejsce, gdzie nauczysz się, jak skutecznie zwiększać swoje szanse sprzedażowe i budować trwałe relacje z klientami. Oto, co możesz zyskać:
Więcej Wartościowych Szans Sprzedażowych
- Dostęp do Prestiżowych Klientów: Uczymy, jak różnicować metody poszukiwania klientów i jak skutecznie ich profilować. Dzięki temu, w Twojej sprzedaży pojawi się więcej prestiżowych klientów, gotowych do współpracy.
- Więcej Wyselekcjonowanych Klientów: Nasze metody pomogą Ci trafić do tych klientów, którzy naprawdę są zainteresowani Twoją ofertą.
Skuteczniejsza Sprzedaż
- Łatwiejsze Domykanie Sprzedaży: Nauczysz się, jak sprawnie zamykać procesy sprzedażowe, szybko weryfikować potencjał klientów i skracać czas potrzebny do finalizacji transakcji.
- Większe Transakcje: Dzięki naszym metodom, wartość Twoich transakcji wzrośnie, co przełoży się na większe zyski.
Regularność w Pracy Doradców
- Stałe Schematy Działania: Dostarczamy jasne instrukcje i wzorce komunikacji, które pomagą Ci utrzymać regularność w pracy i nie rezygnować z zaplanowanych działań.
- Długotrwałe Efekty Sprzedażowe: Dzięki systematycznej pracy, efekty Twoich działań sprzedażowych będą widoczne na dłużej.
Większa Lojalność Klientów i Wzrost NPS
- Zadowoleni i Lojalni Klienci: Lepsze dopasowanie oferty do potrzeb klientów sprawi, że będą oni bardziej zadowoleni i lojalni.
- Mniej Reklamacji, Więcej Polecenia: Zadowoleni klienci rzadziej składają reklamacje, chętniej polecają Twoje usługi, co pomaga w budowaniu solidnej bazy klientów.
Kim jesteśmy? Praktykami i pasjonatami sprzedaży
Poznaj Pawła Janiszyna
Współzałożyciel Growtona, członek zarządu. Lider zespołu konsultantów, odpowiedzialny za zarządzanie i koordynację projektów szkoleniowych. Konsultant, trener i coach w sprzedaży B2B.
Jest doświadczonym menedżer sprzedaży, pracował w korporacjach finansowych i w kluczowych momentach zarządzał nawet 50 – osobowym rozproszonym zespołem doradców B2B. Od 2007 roku przeprowadził ponad 1000 szkoleń.
Szlify trenerskie i konsultingowe otrzymał pracując jako trener wyłączny dla największej polskiej firmy szkoleniowej. Bardzo skoncentrowany na rezultacie i precyzyjnym działaniu, co wynika z jego sportowej historii – jest mistrzem Polski w karate tradycyjnym.
Wykorzystując swoje kompetencje, pomaga właścicielom i szefom sprzedaży skutecznie zarządzać swoimi zespołami w oparciu o dobrze pojęte budowanie autorytetu oraz systematyczną bezpośrednią pracę z handlowcem.
Kim jesteśmy? Praktykami i pasjonatami sprzedaży
Poznaj Aleksandra Drwięgę
Wieloletni praktyk sprzedaży, doradzał i wspierał klientów w sektorze finansowym, telekomunikacyjnym oraz IT, zarówno w B2B jak i B2C. Jest doświadczonym Key Account Managerem i – w kluczowym momencie swojej kariery – opiekował się portfelem ponad 500 klientów.
W pracy dla naszych klientów, poza doświadczeniem handlowym, pomaga mu wykształcenie psychologiczne i technologiczne zacięcie. Tworzy nieszablonowe rozwiązania i pomysły na usprawnienia w procesach sprzedażowych. Jest orędownikiem aktywnego prospectingu i umiejętnie łączy z nim procesy marketingowe.
Doskonale rozumie biznes, co – w połączeniu z procesowym myśleniem i szeroką wiedzą na temat wykorzystania nowych technologii w biznesie – pozwala na zwiększenie skuteczności całych zespołów handlowych.
Jak wygląda warsztat?
- 1. Fundamenty skutecznego prospectingu.
Ten warsztat dostarcza brakujących często doradcom narzędzi do skutecznego prospectingu.
Uczestnicy podczas warsztatu:
- Zdefiniują osobisty potencjał i nauczą się wykorzystywać go do budowy swojej unikalnej przewagi konkurencyjnej.
- Określą segmenty - profile klientów którzy stanowią ich największy potencjał sprzedażowy.
- Nauczą się w jaki sposób mówić o sobie i swojej ofercie tak, aby szybko budować zainteresowanie i gotowość klientów do rozmowy.
- Wzmocnią swoją pewność siebie i asertywność w kontaktach z klientami zamożnymi.
- Opracują osobistą strategię prospectingową uwzględniająca różne grupy docelowe i zróżnicowane metody docierania do klientów.
- 2. Model Profilowanych Poleceń.
Warsztat dostarczający umiejętności pozyskiwania poleceń w sektorze premium. Szkolenie powstało z myślą o doradcach chcących rozwinąć swój potencjał prospectingowy poprzez docieranie do nowych kalorycznych klientów.
W ramach warsztatu uczestnicy nauczą się, że:
- Polecenie to nie tylko numer telefonu.
- Kluczem do pozyskania polecenia jest dobrze pojęta reguła wzajemności
- Polecenia są efektem naprawdę dobrych relacji z klientem.
- O polecenia nie prosisz - na polecenia się umawiasz.
- Polecenia należy profilować.
- 3. Cyfrowy prospecting.
Warsztat dla doradców, chcących zautomatyzować metody dotarcia do osób zamożnych i właścicieli firm. Metodyka Cyfrowego Prospectingu opiera się na wykorzystaniu dostępnych narzędzi marketingu osobistego.
W ramach warsztatu uczestnicy:
- Zweryfikują i poprawią swoją obecność w mediach społecznościowych pod kątem budowania wizerunku eksperta inwestycyjnego.
- Poznają dostępne narzędzia do automatyzacji nawiązywania nowych kontaktów z potencjalnymi klientami.
- Zaplanują kluczowe działania w zakresie budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych.
- Dowiedzą się w jaki sposób strategicznie rozbudowywać swoją profesjonalną sieć kontaktów.
- Opracują strategie docierania online do kalorycznych prospektów.
- 4. Networking prospectingowy.
Warsztat przygotowujący doradców pracujących w sektorze inwestycyjnym do efektywnej pracy z networkingiem organizowanym przez kluby biznesu, w ramach konferencji i spotkań branżowych czy też przez własną organizację.
W ramach warsztatu uczestnicy:
- Wyznaczą cele networkingowe wspierające ich w nawiązywaniu nowych kontaktów z klientami.
- Rozplanują kalendarz w ramach lokalnych wydarzeń biznesowych.
- Naucza się jak podczas eventów weryfikować klientów, którzy mają potencjał biznesowy oraz poleceniowy.
- Przetrenują osobistą prezentację.
- Przygotują się zarówno do networkingu online jak i na żywo.
- 5. Smart Calling - umawianie spotkań przez telefon.
Warsztat Smart Calling przygotowuje doradców do kluczowego momentu prospectingu – skutecznego doprowadzania do spotkania z klientami.
W ramach warsztatu uczestnicy:
- Wypracują argumenty - powody nawiązania kontaktu, wobec których rozmówca nie będzie mógł przejść obojętnie.
- Poznają strukturę rozmowy angażującą klienta w dialog, zwiększając tym samym skuteczność telefonu.
- Nauczą się jak budować zaangażowanie klientów i jak zwiększać motywację do spotkania nie zalewając ich słowotokiem.
- Dowiedzą się jak jeszcze podczas rozmowy zweryfikować potencjał sprzedażowy klienta.
Opinie o naszych szkoleniach
Co mówią inni?
Od 2012 roku pomogliśmy ponad 100 firmom rozwinąć się – pozyskując nowych klientów i szkoląc zespoły sprzedażowe – z praktycznych do bólu zagadnień. Tobie też pomożemy.

Malwina Shinn
CEO ShinnWorld
5 / 5
Jesteśmy bardzo dynamicznie rozwijającym się biznesem i dotarliśmy do miejsca, w którym koniecznie było ustandaryzowanie procesów w firmie, co pozwoliłoby nam na kontrolowane skalowanie. Konsultanci z Growtona w bardzo sprawny sposób dokonali inwentaryzacji procesów i wskazali miejsca, które powinny ulec uporządkowaniu w pierwszej kolejności. Zbudowali zaangażowanie po stronie pracowników i dzisiaj utrzymujemy dynamikę wzrostu, zatrudniamy nowych pracowników i celujemy w kolejne podwojenie biznesu.

Adrian Mularczyk
CEO Recomme
5 / 5
Jako startup potrzebowaliśmy kompleksowej pomocy w poukładaniu strategii sprzedaży, całego procesu kontaktu z klientem oraz jasnych wytycznych co do działań zarówno marketingowych, jak i sprzedażowych.

Sebastian Białas
CEO PushButtons
5 / 5
Nie jesteśmy handlowcami i potrzebowaliśmy pomocy w poukładaniu całego procesu sprzedażowego i rozłożenia go na najprostsze czynności. Przy wsparciu Growtona nie tylko rozpisaliśmy jak docierać do klientów, jak z nimi rozmawiać, ale także kompletnie zmieniliśmy komunikację z naszymi klientami. Zdefiniowaliśmy konkretne grupy klientów i dopasowaliśmy do nich ofertę, skonfigurowaliśmy narzędzia, które pomogły nam zautomatyzować działania marketingowe i sprzedażowe i uruchomiliśmy całą serię kampanii, które przyniosły nam nowe projekty. Polecam współpracę z Growtonem bez cienia wątpliwości.

Agnieszka Szałęga – Gazda
CEO Recamp
5 / 5
Firma Growton przeprowadziła dla naszego zespołu cykl warsztatów prospectingu obejmujący prace na poleceniach, networking oraz pracę z telefonem. Poza samymi spotkaniami na sali szkoleniowej nasi doradcy odbyli indywidualne spotkania z trenerem, wdrażając poznane metody w swój model współpracy z klientem.

Natalia Łyko
Właścicielka Jubiler Łyko
5 / 5
Wyzwaniem dla mnie było zarządzanie zespołem konsultantek w obu salonach naszej sieci. Dzięki współpracy z Growtonem wdrożyliśmy motywujący i prosprzedażowy system wynagrodzeń oraz uruchomiliśmy system CRM, który sprawdza się w naszej specyfice branżowej. Na bieżąco korzystamy ze szkoleń, które utrzymują nasz poziom obsługi na wysokim poziomie i regularnie prowadzimy badania tajemniczego klienta.

Cezary Wosiński
CEO Soward
5 / 5
Panowie z Growtona pomogli uporządkować proces pozyskiwania nowych partnerów franczyzowych Soward oraz wdrożyć system CRM. Konsultanci pracujący z nami wykazali się dużym zrozumieniem dla naszej branży oraz olbrzymią wiedzą i kreatywnością w zakresie konstruowania strategii sprzedaży.

Piotr Zygmunt
CEO Leśniczówka
5 / 5
Do czasu spotkania z chłopakami z Growtona nasz proces sprzedaży był całkowicie analogowy i nie zarządzaliśmy nim wcale. Warsztaty ze specjalistą od procesów sprzedażowych uporządkowały nam myślenie o całym procesie kontaktu z klientami, a z ekspertem od budżetowania i planowania sprzedaży ustawiły plany i system motywacyjny dla zespołu handlowego. Dodatkowo otrzymaliśmy bardzo trafną rekomendację systemy CRM, który świetnie zintegrował się z naszym systemem księgowo-magazynowym.

Tomasz Bednarski
CEO Guarana Biznes
5 / 5
Z usług Growtona korzystamy zarówno w celu usprawnienia naszej pracy, jak i przy realizowanych projektach dla naszych klientów – wszędzie tam, gdzie zależy nam na zwiększeniu i poprawie sprzedaży. Wszechstronność kompetencji ich konsultantów, znajomość narzędzi wspierających pozyskiwanie klienta – od marketingu po zarządzanie sprzedażą – pozwoliło nam poszerzyć zakres wsparcia naszych klientów w sektorze produkcyjnym o wsparcie sprzedaży, a nam ułatwiło pozyskiwanie nowych klientów.
Kwalifikacja
Odbierz nawet 100% dofinansowania
Wypełnij formularz, a sprawdzimy, czy Twoja firma kwalifikuje się na 100% dofinansowania.
Nic nie ryzykujesz!
Najczęstsze pytania
Masz inne pytanie? Skontaktuj się z nami.
Tak, nasz program dofinansowania jest dostępny nawet dla małych firm. Pamiętaj tylko, że musisz zatrudniać minimum 5 osób.
Tak, możesz zdobyć nawet 100% dofinansowania na rozwój sprzedaży i szkolenia dla Twoich pracowników. To inwestycja w przyszłość Twojej firmy.
Przeszkoliliśmy już ponad 1800 handlowców, zarówno z dużych, jak i małych firm. Nasza metodologia jest sprawdzona w wielu branżach i przynosi mierzalne efekty. Musisz wiedzieć, że od 2012 roku pomogliśmy ponad 100 firmom rozwinąć się – pozyskując nowych klientów i szkoląc zespoły sprzedażowe – z praktycznych do bólu zagadnień. Tobie też pomożemy.
Szkolenie pozwoli Ci na zwiększenie zasięgu, pozyskanie nowych klientów, skuteczniejszy proces sprzedaży oraz budowanie długofalowych relacji z klientami, co przełoży się na stabilność biznesu i jego rozwój.
Uczestnicy mogą spodziewać się znaczącego wzrostu wartościowych szans sprzedażowych, większej skuteczności sprzedażowej, zwiększenia regularności pracy doradców oraz wyższej lojalności klientów i wzrostu NPS (Net Promoter Score). Program ma na celu nie tylko krótkoterminowe zwiększenie liczby klientów, ale również długoterminowe budowanie solidnych relacji z klientami.
Tak, czas na aplikowanie jest ograniczony, a liczba miejsc w programie jest ścisłe ograniczona. Zalecamy aplikować jak najszybciej, aby skorzystać z tej wyjątkowej możliwości.
Aby sprawdzić, czy Twoja firma kwalifikuje się do dofinansowania, wystarczy wypełnić formularz aplikacyjny dostępny w naszej ofercie.