5 kluczowych strategii aktywnego pozyskiwania klientów z poleceń
Leady są słabej jakości? Marketing nie sprzedaje? Koszt szukania klienta rośnie? Zmienimy to i pomożemy Twojemu biznesowi osiągać lepsze wyniki. Polecenia to najtańszy, najszybszy i najskuteczniejszy sposób na rozbudowę sieci kontaktów lub bazy klientów.
Prowadzone przez Growton statystyki pokazują, że:
- Skuteczność sprzedażowa poleceń jest niemal 4-krotnie wyższa od kontaktów pozyskanych z innych źródeł,
- klienci z polecenia są bardziej lojalni, średnio wydają więcej i sami chętniej dają polecenia niż ci, którzy przyszli inną drogą.

- Mity i błędne przekonania na temat poleceń.
- Czym są aktywne polecenia i czym się różnią od biernych.
- Jak rozmawiać o poleceniach, aby nie wzbudzać negatywnych odczuć (niezręczności, niechęci) po stronie klienta?
- Po czym poznać, że klient jest gotowy do rozmowy o poleceniach i co można zrobić, aby tę gotowość zwiększyć?
- I wiele, wiele więcej...

Kim jest ekspert, który stworzył poradnik?

- Aleksander Drwięga
Współzałożyciel Growtona i członek zarządu. Wieloletni praktyk sprzedaży, doradzał i wspierał klientów w sektorze finansowym, telekomunikacyjnym oraz IT, zarówno w B2B jak i B2C. Jest doświadczonym Key Account Managerem i – w kluczowym momencie swojej kariery – opiekował się portfelem ponad 500 klientów.